Családi túrák

A gyerekek számára az idei versenyszezon véget ért, így ideje volt egy kicsit lazítani is. A sok kemény edzés után az elmúlt hetekben több túrát is szerveztünk, amire a szülők is elkísérhették a gyermekeket meggyőződve arról, hogy mennyit is fejlődtek az idei évben.
Első túránk október 6-án, a Velencei-hegységbe vezetett, ahol is a Velence MTB Maraton rövid-távját jártuk be a gyerekekkel. Október 14-én a Vértest vettük célba, kiinduló állomásunk Vértesboglár volt, itt a Vértesboglári MTB Piknik rövid-távját tekertük végig. A  Vértes, mint mindig, most is csodálatos volt, talán ilyenkor ősszel mutatja a legszebb arcát a táj. A túra után közös fagyizás következett Csákváron a Csuta cukrászdában.
Egy hét kihagyás következett, majd november első hétvégéjén ismét nyeregbe pattantunk, ezúttal megmutattuk a szülőknek azokat a helyeket ahol is a gyerekekkel az edzéseket szoktuk végezni, de raktunk bele pár igen látványos helyszínt is. Kezdésnek Sóskút felé vettük az irányt, a Kőbánya melletti domboknál tartottunk egy kis köves DH-s technikai edzést, majd felkapaszkodva a fennsíkra a Nyakas-követ vettük célba. A sziklára felmászva  megcsodáltuk a z elénk táruló látványt, majd kis pihenőt tartottunk. Utoljára a Kő-orrt vettük célba. Szinte hihetetlen volt, hogy november elején a több mint 20 fokban sütkéreztünk a napos sziklákon. Innen a már jól megszokott "bunker úton" tértünk vissza a szokásos parkolónkba.