Horvátországi edzőtábor

Március 10 és 17-e között csapatunk Horvátországban tartott kerékpáros edzőtábort.
Idén is a már jól bevált helyen Brač szigeten voltunk, ami szinte a földi kerékpáros paradicsom, megfizethető kategóriában. 🙂
Az utak minősége nagyon jó, sok helyen találkoztunk teljesen friss aszfalttal, illetve a forgalom szinte minimális a szigeten.
Az egyik ilyen tükörsima, egyenes lejtős szakaszt le is teszteltük 82,8-as max tempóval. 🙂
Az autósok türelmesen jönnek mögöttünk a kanyargós hegyi utakon, nem dudálnak, nem szorítanak le. Erről később beszélgettünk, valószínűleg az is közre játszik, hogy nincs hová sietniük. 😀
A sziget elsősorban a szintgyűjtésre alkalmas, sík út nemigazán található rajta így szinte nem is volt 1000 méter szint alatti körünk. 🙂

Idén az időjárás kicsit rosszabb volt, mint tavaly, de még így is bőven jó volt, bár sokszor futottunk bele abba, hogy a tengerparton 17 fok napsütés volt, a sziget legmagasabb pontján a 780 méter magas Vidova Gorán viszont 7 fok és felhők vártak ránk.
A 7 nap alatt 24 óra 23 perc edzésidőt hoztunk össze, ami napi átlag 3,5 órát jelentett.
556 kilométer távot teljesítettünk, 11.500 méter szinttel. 4-szer mentünk fel Vidova Gorára és kétszer gurultunk le, majd tekertünk fel Bol-ból.
Csütörtökre tartogattuk a királyetapot amiben Sumartin kivételével szinte végigjártuk a sziget összes útját. A táv 142 kilométer lett, miközben 3.058 méter szintet küzdöttünk le.
Meglehetősen elfáradtunk az egy hét alatt, de abban mindenki egyetértett, hogy ide jövőre még visszajövünk. 🙂

Ma a királyetap volt terítéken. 😁140/3000 lett a vége, jól elfáradtam.

Közzétette: Kömöz Róbert – 2018. március 15.